Moet&Chandon Nectar Impérial 0,75 l
Kód: 1471820Související produkty
Detailní popis produktu
Moët & Chandon Nectar Impérial. Klasické Cuvée z Pinot Noir, Pinot Meunier, Chardonnay. Zástupce sladších Champagne, které tvoří 2% celkové produkce. Přesto si toto víno zachovává charakter Brut Impérialu. Víno má zlatou barvu a jemné perlení. Charakteristickým rysem je bohatá a ovocná vůně s doteky melounu. Dlouhá, šťavnatá chuť s tóny vyzrálého ovoce, medu a bílých květů. V kombinaci se smetanovo-ovocnými dezerty bude nezapomenutelným gastronomickým zážitkem.
Informace o alergenech.
Expres po Praze
Rychlé dodání
Skladem více než 10.000 láhví, expedujeme ihned.Kamenná prodejna
V přátelském prostředí poradíme s výběrem.Alkoholu rozumíme
Jsme experti v oboru. Neváhejte zavolat. Vybírejte s námi.Doplňkové parametry
Kategorie: | Šampaňské neboli Champagne |
---|---|
% alkoholu: | 12 |
Objem: | 0,75 l |
Výrobce: | Moët&Chandon |
Země: | Francie |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Moet & Chandon je jeden z nejvýznamnějších francouzských výrobců šampaňského. Spadá do portfolia obrovského nadnárodního koncernu LVMH - Louis Vuitton Moët Hennessy. Podnik byl založen v roce 1743 vinařem jménem Claud Moët. Dnes společnost vlastní více jak 1000 ha vinic a ročně vyprodukuje přibližně 26 miliónů láhví. Společnost zahájila podnikání nejprve pod názvem Moët & Cie.Společnost založil vinař Épernay Claude Moët v roce 1743 a začal dovážet své víno z Champagne do Paříže. Během vlády Ludvíka XV. se zvýšila ve Francii poptávka po šumivém víně a po převzetí podniku synem Claude Moëta Claude-Louisom, začala být společnost hlavním dodavatelem šampaňského pro šlechtu a aristokracii v okolí.
#ShowMore#
Expanze do Evropy
Moët se v roce 1750 spojil s Madame de Pompadour, která pomohla značce v expanzi do Německa, Španělska, východní Evropy a britské koloniální Ameriky. V roce 1792, po smrti Claude Moëta, jeho vnuk Jean-Rémy Moët převzal kontrolu nad společností a rozšířil podnikání o nákup ikonických vinic Abbey of Hautvillers (tady mnich Dom Pérignon zdokonalil výrobu šampaňského).
Napoleon Bonaparte
Na začátku devatenáctého století proslavil společnost na mezinárodním trhu Napoleon Bonaparte. Dopomohl k tomu tehdejší ředitel firmy Jean-Rémy, který v roce 1804 ubytoval Bonapartovo vojsko přímo v sídle společnosti a při této příležitosti se s ním osobně setkal. Díky jeho pozornosti se tak toto šampaňské vyzdvihlo na výrazně vyšší úroveň. Kolekce Brut Imperial se tak vlastně vyrábí na počest Napoleona. Společnost se díky císaři velmi proslavila a stala se oblíbená mezi osobnostmi jako byl Alexander II., František II., Arthur Wellesley, 1. vévoda z Wellingtonu, Madame de Staël a oblibu si získal také u královny Viktorie. V 20. letech 19. století byla roční produkce 20 000 láhví. Vedení společnosti v roce 1832 opustil Jean-Rémy, a nahradil ho jeho syn Victor Moët společně s jeho zetěm Pierre-Gabriel Chandon de Briailles.
První miliony láhví
V roce 1879 zakoupila společnost celou oblast Val-de-Marne a mohla tak rozšířit výrobu o další šumivá vína. Podobně odkoupili obrovské pozemky v oblasti Cramant, Le Mesnil-sur-Oger, Bouzy, Ay a také Verzenay. V té době již u společnosti pracovalo více než 2000 zaměstnanců. Společnost si jich velmi vážila a na tu dobu byli nadprůměrně dobře sociálně zabezpečení. Produkce neustále rostla - v roce 1872 byla roční produkce 2 milióny láhví, ovšem v roce 1880 už 2,5 miliónů. Moët &Chandon dnes dokazuje výjimečnost šampaňského, které se řadí mezi koňak a prémiové francouzské víno.