Vážení zákazníci, naše kamenná prodejna, jakožto prodejna POTRAVIN, je pro vás stále otevřena. V návaznosti na současnou situaci od 22.10.2020, vám níže přinášíme odpovědi na vaše nejčastější dotazy. Předem moc děkujeme za objednávky, každá vámi zakoupená lahvinka nám v dnešní nelehké době pomůže. Pevně věříme, že se situace zanedlouho zlepší a krizi všichni ve zdraví přečkáme.
Váš tým Bestdrink.cz.
Je možné si zakoupit zboží na kamenné prodejně?
ANO je to možné. Vzhledem k situaci jsme přijali nezbytná opatření:
- Vstup do prodejny je možný pouze se zakrytými ústy a nosem
- Na prodejně pro Vás máme k dispozici dezinfekci a jednorázové rukavice
- Vstup pouze po dvojicích
- Otevírací doba pondělí – pátek : 9,00 – 19,00, sobota: 9,00 – 16,00 (vyjma státního svátku v úterý 17.11., kdy je zavřeno).
Jak funguje dodávka zboží po celé ČR?
Zásilková společnost DPD dodává zboží standardně do dvou pracovních dnů od objednání. Platba řidiči za zboží je možná v hotovosti nebo platební kartou. Pro platbu zboží můžete také zvolit platbu on-line nebo bankovním převodem. V případě, že chcete zboží vyzvednout na odběrném místě DPD, ujistěte se prosím, že je otevřeno.
Je možné si nechat dovézt zboží do Prahy kurýrem?
Kurýr rozváží zboží po Praze v běžném režimu, tedy objednávky do 12,00 ještě tentýž den (platí pouze pro pracovní dny). Upozornění: kurýr přijímá pouze hotovost. Při objednávání proto raději zvolte platbu on-line kartou nebo bankovním převodem.
Jsme vám plně k dispozici na telefonu 724 105 758, rádi vám poradíme při výběru a můžete i telefonicky objednat.
Informace na našich stránkách pravidelně aktualizujeme (poslední aktualizace 10.11.2020).